Schooluren

Trrrrrrrring... daar gaat de bel of net niet! We zorgen voor een gemoedelijke, spontane opstart 's morgens.  De school opent haar deuren om 8u20. De kinderen vertoeven nog eventjes op de speelplaats en stappen dan omstreeks 8.30 uur rechtstreeks naar de klassen. Wie de school binnenstapt tussen 8.30 uur en 8.40 uur stapt rustig rechtstreeks naar de klas. De klastitularissen verzien een fijn en warm onthaal.

Voor en na school is er een goede samenwerking met de begeleiders van het Bengelhuisje, de gemeentelijke opvang hier in Bellem. De begeleiders brengen de kinderen 's morgens zelf naar school. Ook na school komen zij de leerlingen, die naar de opvang gaan, ophalen op onze twee afdelingen.

Hoe ziet onze schooldag eruit? Opgelet we spelen in het schooljaar 20-21 in klasbubbels omwille van de Coronamaatregelen ook in code geel.

De schooluren van de kleuterschool:
- 8u20: Toegang tot de speelplaats
- 8u40: Begin klasactiviteiten
- 11u50: Einde voormiddagactiviteiten
- 13u10: Begin namiddagactiviteiten
- 15u55: Einde van de schooldag

De schooluren van de lagere afdeling:
- 8u20: Toegang tot de speelplaats
- 8u35: Zachte landing in onze klassen bij de juf of meester
- 8u40: Begin klasactiviteiten
- 11u50: Einde voormiddagactiviteiten
- 13u10: Begin namiddagactiviteiten